Turbocraft

Зміна кольору вихлопних газів на чорний або сизий

Якщо колір вихлопних газів змінився, слід насторожитися. Можливо, це ознака проблем із турбокомпресором і двигуном.

Чорний дим

Чорний колір вихлопних газів нерідко вказує на те, що паливо не до кінця згорає в камері згоряння і догорає всередині турбокомпресора. Згодом це призведе до руйнування “гарячого равлика” або колектора. Крім того, горіння паливоповітряної суміші за межами камери згоряння підвищує сажоутворення.
При цьому виникають такі проблеми:

  1. Зношування теплового екрана турбокомпресора. Проблема зумовлена тим, що за підвищеного сажоутворення тепловий екран “підпиратиме” до обертового колеса турбіни. Через протирання теплового екрана перегрівається мастило, що проходить через картридж. При цьому воно не зможе відбирати тепло від деталей у процесі роботи. Температура вихлопних газів у гарячій равлику турбокомпресора може становити 900 °C. Такої температури цілком достатньо для випаровування мастила. При цьому в отже невеликих зазорах турбокомпресора може відкладатися нагар, що з часом призведе до поломки турбокомпресора.
  2. Відкладення сажі в зоні роботи соплового апарату, також званого геометрією. Це веде до заклинювання лопаток соплового апарату, тобто порушує процес регулювання швидкості, з якою обертається вал турбокомпресора. Наслідками можуть бути перенаддув або недодув.

При перенаддуві можливий інтенсивний знос деталей двигуна або турбокомпресора. Це пов’язано з тим, що температура згоряння паливоповітряної суміші буде вищою за необхідну. У разі “недодуву” двигун втратить потужність, а витрата палива збільшиться. Також з’явиться ефект “турбоями”, тобто реакція на натискання педалі газу буде млявою і зміщеною в часі.

Вихлопні гази можуть ставати чорними і через неякісне паливо. Це теж призводить до підвищеного сажоутворення і супутніх проблем.

Сизий дим

Вказує, що в камері згоряння горить не тільки паливоповітряна суміш, а й масло. Таке трапляється з різних причин, наприклад, через поломку турбокомпресора, а також через несвоєчасну заміну повітряного фільтра.

Якщо газомасляне ущільнення турбокомпресора зношується або повітряний фільтр забивається, то мастило з картриджа може потрапляти в “холодний равлик”. Звідти разом із повітрям воно проникає в камеру згоряння. Результатом буде підвищена витрата масла.

Якщо вчасно не усунути несправність, з часом виникнуть і більш серйозні проблеми. Можливо, знадобиться навіть капітальний ремонт двигуна. Для того щоб своєчасно виявити, чи є ваш турбокомпресор причиною потрапляння мастила в камеру згоряння, приносьте його до нас на безкоштовну діагностику. Будемо раді допомогти вам.

Послуги Турбокрафт

Воспользуйтесь услугами профессионалов

Соблюдаем технологию ремонта и балансировки

Соблюдаем технологию ремонта и балансировки

Обладаем навыками балансировки сложных деталей и нестандартного оборудования по требуемому классу точности

Опытные специалисты

Опытные специалисты

Имеют достаточную квалификацию балансировки разных роторов.

Оборудованный цех

Оборудованный цех

Есть парк оборудования для изготовления необходимой оснастки и устранения дисбаланса вашего ротора.

Склад запчастей

Склад запчастей

Использование высококачественных запчастей, которые всегда в наличии на складе позволяют проводить ремонт за несколько дней.

Edit Template