Ремонт турбокомпресорів за європейськими стандартами у Миколаєві
Наші види робіт з ремонту турбін
Стандартний та капітальний ремонт
Заміна картриджа
Німецькі
ремонтні технології
Після нашого ремонту
турбіни їздять довго
Відремонтуємо
за один день
Знімемо і поставимо
турбіну на авто
Запропонуємо різні варіанти ремонту для будь-якої турбіни
Отримайте консультацію щодо вартості та термінів ремонту
Наші роботи
Ремонт турбіни Mazda CX7
Наші роботи
Ремонт турбіни RENAULT, NISSAN, DACIA 5435-970-0029
Наші роботи
Ремонт турбіни BMW F30, 2.0 2014
Клієнт скаржився на протікання мастила, стан картриджа був такий, що треба було міняти і ремкомплект, і вал, і крильчатку. Вирішено було було замінити картридж у зборі.
Наші роботи
Ремонт турбіни Mitsubishi L200, 2.5D
Знос деталей турбіни призвів до обриву вала. У результаті виявилися пошкодженими також лопаті геометрії (соплового механізму).
Запропонували клієнту замінити картридж і геометрію. Після заміни провели налаштування турбіни на стенді.
Наші роботи
Ремонт турбіни Ford Focus 1.0 2015 53420053-03
Провели діагностику турбокомпресора в присутності клієнта, запропонували варіанти ремонту. Клієнт вибрав найшвидший – заміна картриджа і клапана вестгейт.
Наші роботи
Ремонт турбіни MB Sprinter 99р 2.9tdi
Привезли в роботу турбіну зі скаргою на свист та зниження продуктивності наддуву.
Як виявилося, була тріщина в корпусі картриджа та пошкоджене різблення, через негерметичність системи весь агрегат працював погано.
Наші роботи
Ремонт турбіни Mercedes-Benz ML350
Було замінено картридж. Клієнт скаржився на втрату потужності. Було масляне голодування, як наслідок – вал і підшипники були сильно зношені.
Наші роботи
Ремонт турбіни Volkswagen В5
Зайшла в роботу турбіна від Volkswagen В5 яка заклинила. При ретельному огляді виявилося, що всередині турбіна закоксована продуктами згоряння палива. Сопловий механізм (геометрію) вдалося відновити, але картридж довелося замінити. Відреставрована турбіна працює, як нова.
Наші роботи
Ремонт турбіни John Deere
Аграрний сектор – це дуже важлива галузь нашої держави. Багато фермерів нашої країни закупили імпортні комбайни і трактори John Deere, які дорого їм обходяться в ремонті. Саме такий клієнт звернувся до нас із проханням відремонтувати турбіни, які лежали в нього на складі й припадали пилом після заміни на нові. Клієнт був здивований, що вартість ремонту склала 20% від вартості нової турбіни, яку він купив і встановив раніше. Тепер немає сенсу переплачувати за нові деталі, якщо можна відновити старі і вони працюватимуть, як заводські!
Комплексний підхід до ремонту турбін
Пропонуємо
- Ми заощадимо Вам гроші.
- Грамотно зберемо.
- Налаштуємо клапан.
- Визначимо справжню причину поломки.
- Завдяки верстатному парку збережемо вал і корпус, якщо це можливо.
- Не беремо в ремонт турбіну, якщо вона справна.
- Проведемо перевірку турбіни на стендах.
Гарантуємо
- Діагностика та визначення причини поломки
- Перевірка клапана N75
- Балансування
- Перевірка на протікання масла після складання
- Налагодження геометрії
Гарантуємо
- Діагностика та визначення причини поломки
- Перевірка клапана N75
- Балансування
- Перевірка на протікання масла після складання
- Налагодження геометрії
Перші ознаки поломки
01
02
03
04
Скористайтеся послугами професіоналів
Дотримуємося технології ремонту та балансування
Дотримуємося технології ремонту та балансування
Кваліфіковані фахівці
Кваліфіковані фахівці
Мають успішний досвід балансування різних роторів
Обладнаний цех
Обладнаний цех
Маємо парк обладнання для виготовлення необхідного оснащення та усунення дисбалансу вашого ротора
Склад запчастин
Склад запчастин
- Миколаїв, 1-а Інгульська, 1/2
- +38 050 495 8887
-
Графік роботи
Будні дні: з 08:00 до 18:00
У суботу: з 08:00 до 14:00
У неділю: Вихідний
- Миколаїв, 1-а Інгульська, 1/2
- +38 050 495 8887
-
Графік роботи
Будні дні: з 08:00 до 18:00
У суботу: з 08:00 до 14:00
У неділю: Вихідний
Наш ремонт вигідна альтернатива новому турбокомпресору
В інтернеті багато суперечок про те, чи вигідно ремонтувати турбокомпресор або краще встановити новий і позбавити себе головного болю. Ми не хочемо вирішувати за вас, але залишити поза увагою це питання теж не можемо, тому вирішили дещо пояснити, щоб ви змогли знайти своє раціональне рішення.
Людей, які надають послуги з ремонту турбокомпресорів, досить багато і це факт. На жаль, не всі хто готовий взятися за ремонт вашого турбокомпресора мають необхідні навички, знання та обладнання для виконання цього непростого завдання.
Ті, хто гнівно відгукуються про ремонт турбокомпресора в інтернеті, можливо входять до числа людей, які мають негативний досвід ремонту у малокомпетентних «ремонтників», адже ремонт турбокомпресорів це вузькоспеціалізована область. Одна справа відремонтувати насос і зовсім інший турбокомпресор. Я не говорю про те, що з насосом може впоратися кожен, я лише вказую на те, що для ремонту турбокомпресора потрібен зовсім інший досвід і обладнання яких зазвичай багатьом не вистачає.
Другою групою людей, що залишають негативні відгуки на форумах, можуть бути люди, чия робота полягає у продажу готових турбокомпресорів. На жаль багато хто дотримується думки, що «на війні всі методи хороші», при цьому інтереси клієнтів вони не враховують.
Чому слід ремонтувати турбокомпресор?
Головна причина те, що при ремонті турбокомпресора спливають справжні причини поломки.
Уявімо таку ситуацію: у вас зламався турбокомпресор і причину поломки ви не знаєте. За рекомендацією «знаючих людей» з інтернету ви купуєте та встановлюєте новий дорогий турбокомпресор замість зламаного. Начебто проблема вирішена, це ж новий турбокомпресор, але не встигли ви проїхати і півкілометра як ваше авто знову починає вередувати так само як і зі старим турбокомпресором.
У цій ситуації у вас два варіанти: Перший це знову купити і встановити турбокомпресор у «знаючих людей», і другий варіант звернеться за допомогою до фахівців, які займаються ремонтом турбокомпресорів.
Звернувшись у ремонтний спеціалізований центр виявиться, що проблема те, і зовсім не в турбокомпресорі, а в повітряному фільтрі яким його вже й назвати не можна, бо він дірявий і утримує від попадання в повітряну систему хіба що гілки і то тільки великі.
У результаті ви купили новий турбокомпресор, заплатили за його ремонт, замінили фільтр, віддали гроші за чищення інтеркулера та патрубків. Проблема все одно вирішилася, але якою ж ціною.
Багато хто зараз може заперечити, що в будь-якому випадку відремонтований турбокомпресор має термін експлуатації менше ніж новий і тут я хочу теж дещо пояснити: для ремонту турбокомпресора використовують такі ж комплектуючі що і в новому, а зношені деталі відновлюють прибираючи зношену поверхню механічним способом тобто на верстатах. . При цьому зазори між деталями зберігаються ті ж, оскільки деталі у відповідь (наприклад підшипник) мають ремонтні розміри, тобто змінені до необхідної величини. Тепер запитайте себе: «чому термін експлуатації відремонтованого турбокомпресора повинен бути меншим ніж у нової?». Думаю ви вже зрозуміли, що дане судження помилкове.
Другою важливою перевагою ремонту є те, що ви можете на цьому заробити або точніше заощадити до 60% свої кровно зароблені заощадження.
Чому і як?
Як уже сказано було в цьому тексті при ремонті ви не купуєте весь турбокомпресор повністю, деякі деталі ми можемо відновити, наприклад корпус картриджа. Його досить почистити як слід, розточити отвори для підшипників з ремонтними розмірами, і він далі виконуватиме свої функції не гірше нового. Ми при цьому заробили на відновленні, а ви на різниці у вартості картриджа та послуги відновлення. Заради цікавості можете подивитися скільки коштує картридж і порівняти з ціною, що вам запропонує майстер-приймач у ремонтному сервісі. Думаю, ви будете приємно здивовані. Завжди знайдеться на що витратити зекономлену суму.
Випереджаючи питання скептиків скажу і про те, що налагодження та балансування турбокомпресора при ремонті в нашому ремонтному сервісі не гірше ніж на заводі виробнику, а в деяких випадках навіть краще вдвічі. Це не пусті слова. Ми надаємо письмові звіти про проведення стендових випробувань у цьому ви можете переконатись самі.
Ремонтуючи турбокомпресор у нас, ви вирішуєте не одну проблему, а кілька. Ви вирішуєте проблему з турбокомпресором, отримуєте інформацію про стан вашого автомобіля, що може допомогти вчасно запобігти серйозним поломкам інших механізмів. При цьому ще й заощаджуйте, заощаджені кошти також можуть допомогти у вирішенні ваших особистих проблем.
Поставте собі знову питання: «що вигідніше ремонт чи купівля нового турбокомпресора?»
З будь-яким прийнятим варіантом рішення ми можемо вам допомогти. При ремонті ви заощадите гроші. А при покупці у нас турбокомпресора чи картриджа це буде економія вашого часу. Крім того, ми безкоштовно продіагностуємо ваш турбокомпресор і покажемо справжню причину поломки. Дамо рекомендації для правильного монтажу та обслуговування турбокомпресора, що також може значно продовжити термін експлуатації вашого агрегату. Ми дбаємо про наших клієнтів. Звертайтеся до нас, це вам вигідно.