Turbocraft

Чому турбіна жене мастило?

Чому турбіна "жене" мастило?

Не завжди підвищена витрата масла провина турбокомпресора, але в деяких випадках причини справді варто шукати в ній.

Часто причиною витрати мастила є зношення кілець ущільнювачів на валу турбокомпресора або прокладок маслосистеми. Підвищений зазор між картриджем і кільцем ущільнювача дає змогу маслу просочуватися в компресорну частину турбокомпресора, підвищуючи витрату масла.

Другою поширеною причиною є пошкодження мастилопроводів та їхніх з’єднань. Витоки мастила дуже небезпечні, оскільки це може призвести до загоряння двигуна, якщо турбіна розташована в безпосередній близькості. Під час пошуку витоків не забувайте і про масляний фільтр. Несправний масляний фільтр також може стати причиною підвищеної витрати масла.

Причини витрати мастила можуть бути простими, як-от порушення правил монтажу маслосистеми, і складними, включно з підвищенням картерних газів, забитим DPF фільтром або каталізатором, а також засміченням повітряного фільтра. У цих випадках порушується баланс. Виникають зазори між картриджем, у якому протікає олія, і компресорною або турбінною частиною турбоагрегату.

Нормальний стан турбокомпресора обмежує протікання мастила тисками стисненого повітря і вихлопних газів. Однак за низького тиску або його відсутності вал турбокомпресора зміщується, збільшуючи зазор. Те саме відбувається, якщо тиск мастила підвищується через засмічення маслозливної трубки або вихлопної системи.

Якщо ви виявили підвищену витрату мастила зверніться до нас. Наші фахівці проведуть безкоштовну діагностику турбокомпресора і визначать корінь проблеми. За необхідності ми вирішимо вашу проблему, виконавши якісний ремонт за доступною ціною.

Послуги Турбокрафт

Воспользуйтесь услугами профессионалов

Соблюдаем технологию ремонта и балансировки

Соблюдаем технологию ремонта и балансировки

Обладаем навыками балансировки сложных деталей и нестандартного оборудования по требуемому классу точности

Опытные специалисты

Опытные специалисты

Имеют достаточную квалификацию балансировки разных роторов.

Оборудованный цех

Оборудованный цех

Есть парк оборудования для изготовления необходимой оснастки и устранения дисбаланса вашего ротора.

Склад запчастей

Склад запчастей

Использование высококачественных запчастей, которые всегда в наличии на складе позволяют проводить ремонт за несколько дней.

Edit Template