Підвищена витрата мастила двигуна
Витрата оливи є однією з найпоширеніших проблем, пов'язаних із турбокомпресором. Вона може виникнути з різних причин, проте першою ознакою проблеми є необґрунтована витрата оливи. Як правило, підвищена витрата оливи пов'язана з появою осьового і радіального люфту вала турбокомпресора.
Існує кілька причин появи такого люфту, серед яких забитий повітряний фільтр, засмічення в каталізаторі, закоксованість оливозливних каналів або підвищені картерні гази. У деяких випадках усунення перерахованих проблем не допомагає позбутися витікання оливи, і для вирішення проблеми потрібен ремонт турбокомпресора.
Загалом, середня витрата оливи не має перевищувати 500-1000 мл на 10 000 км, тому, якщо ви помітили підвищену витрату оливи, необхідно звернутися до фахівців для діагностики турбокомпресора та усунення проблеми.
Але не всі ознаки означають, що потрібно терміново їхати в сервісний центр. Наприклад, запотівання корпусу турбокомпресора або його забруднення є нормальним станом для нього, він працює в досить жорстких умовах і ці стани є нормою.
Якщо у вас немає необґрунтованої витрати мастила, не чути сторонніх звуків, не валить сизий дим із вихлопної труби і не збільшилася витрата палива, найімовірніше, турбіна справна. Але якщо сумніви все ж є приїжджайте до нас. Наша фірма пропонує безкоштовну діагностику турбокомпресорів для всіх своїх клієнтів.
Послуги Турбокрафт
Скористайтеся послугами професіоналів
Дотримуємося технології ремонту та балансування
Дотримуємося технології ремонту та балансування
Кваліфіковані фахівці
Кваліфіковані фахівці
Мають успішний досвід балансування різних роторів
Обладнаний цех
Обладнаний цех
Маємо парк обладнання для виготовлення необхідного оснащення та усунення дисбалансу вашого ротора